-
Creșterea flexibilității și stabilității angajaților.
-
Dobândirea unor cunoștințe avansate, unor metode și proceduri moderne necesare pentru desfășurarea activității profesionale
-
Creșterea capacității de dezvoltare tehnologică a companiei.
-
Creșterea calității resurselor umane transpusă în creșterea calității produselor sau serviciilor realizate.
-
Creșterea competitivității și productivității companiei.
-
Creșterea coeziunii organizaționale
-
Promovarea pe linie ierarhica a angajaților
-
Creșterea inițiativei în cee ace privește sarcinile de serviciu
-
Creșterea inovației în cadrul organizației
Un angajator își arată grijă față de afacere prin grija față de angajați.
-
Actualizarea cunoștințelor și deprinderilor specifice postului/locului de muncă.
-
Perfecționarea pregătirii profesionale pentru ocupația de bază.
-
Creșterea calității produselor/serviciilor realizate.
-
Adaptarea mai buna și mai rapidă la cerințele postului/locului de muncă.
-
Îmbunătățirea comunicării cu colegii/superiorii ierarhici.
-
Asumarea de noi responsabilități la locul de muncă.
-
Îmbunătățirea capacității de muncă în echipă.
-
Îmbunătățirea managementului timpului.